Strona startowa
Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-307Ci-308Ci-309Ci-Farmer, Ciągniki FENDT
Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-816-818-822-824-Favorit, Ciągniki FENDT
Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-712-714-716-718-Vario, Ciągniki FENDT
Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-922-924-927-930-933-936-Vario, Ciągniki FENDT
Fatal1ty H87 Performance Series, INSTRUKCJE OBSŁUGI
Fascynujący świat komputerów - Włodzisław Duch, naprawa rozbudowa i konserwacja laptopów i komputerów stacjonarnych
FuelFilter, Sam naprawiam, HowTo, Astra
Fiat Punto 1.3 Multijet 16V Dynamic Renault Clio 1.5 dCi Luxe Privilège e Toyota Yaris 1.4 D-4D Sol High Pack, Motoryzacja, Motoryzacja
Filtr przeciwpyłkowy- wymiana, Programy PC, Odzyskiwanie danych, Manuale Fiat Stilo (eZygmunt)
Fiat Punto Evo 1996 PR, Broszury samochodowe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl

  • Fiat Brava Bravo radio fabryczne demonta, Fiat Bravo Brava Marea - instrukcje napraw

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    JAK ZDEMONTOWAĆ FABRYCZNE RADIO W FIACIE BRAVO-BRAVA-MAREA
    By: Gigosia (McGyver@był.tu)
    Niezbędne materiały:
    - 4 cienkie paski twardego plastiku lub metalowe blaszki o szerokości max. 1cm i dł. kilku cm
    - nożyk do plastiku lub pilniczki do metalu (w zależności od materiału wybranego powyżej).
    Serwisowy zestaw blaszek wygląda tak: ... a mój wygląda znacznie prościej:
    Jeżeli ktoś znajdzie więcej czasu, by sobie sprawić „oryginałki”, nie widzę problemu. Jednak
    wystarczy przygotować 4 identyczne paski z nacięciami, szerokość 1 cm, długość do 10 cm.
    Przygotowane paski należy po kolei wsuwać „na wyczucie” w szczeliny po bokach radia...
    ...do oporu, jaki stawiają zatrzaski przymocowane do radia i zapierające w górną i dolną część
    kieszeni, w której radio siedzi. Górnymi paskami ściągamy górne zatrzaski do dołu, a
    dolnymi paskami podważamy dolne zatrzaski w górę (najlepiej jest zaczynać od obu prawych
    zatrzasków – po ich odblokowaniu i minimalnym wysunięciu radia odblokowujemy dwa
    pozostałe zatrzaski z lewej ..
    ... co w praktyce wygląda tak:
    Po rozłączeniu dwóch kostek z kablami (zasilanie-dół i głośniki-góra), anteny i wyjęciu radia:
    mamy śliczną dziurę na nasze nowe radyjko...
    ...chyba że naprawiamy to, co wyjęliśmy:
    Oryginalna maskownica do nabycia w serwisach Fiata wygląda tak:
    ... natomiast można kupić (np. w Carserwisie za ok. 70zł) maskownicę dwuczęściową firmy
    Phonocar, dodatkowo z przednim panelem imitującym przód radia fabrycznego:
    Pod nim spokojnie mieści się NOWE SUPERBAJERANCKOMIGAJĄCE radio razem z
    założonym panelem, które możemy sterować np. pilotem, o ile go mamy (na noc nigdy nie
    ryzykowałem pozostawienia panela, ale na kilka minut „z zachowaniem zwiększonej
    ostrożności” jest to dobry patent).
    Powodzenia przy demontażu... Po kilku próbach całość operacji zajmuje minutę... Na
    początku nie warto się więc szarpać, bo szkoda porysować radio lub konsolę w aucie...
    Dla użytkowników BBM (
    napisał
    Grzegorz P. „Gigosia”
    ded&page=1&view=collapsed&sb=5&o=7)
    P.S. Któryś z klubowiczów miał też taki pomysł, zmieścił tu wyświetlacz termometru:
    Natomiast moja wersja termometru jest taka:
    Opis montażu tego termometru i wyprowadzenie czujnika na zewnątrz auta znajduje się w
    archiwum BBM. Ewentualnie służę podpowiedziami na inne tematy, jak: wymiana lamp
    przednich na soczewkowe (i sposób ich rozebrania w celu pomalowania plastiku wewnątrz
    lampy na kolor nadwozia), wymiana fabrycznych głośników w drzwiach przednich na
    okrągłe 16,5cm i tylnich (Fiat Brava!) na owalne 6”x9”, wstawienie czujników cofania, itp.
    Więcej o mnie na forum
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl.