![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Strona startowa Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-307Ci-308Ci-309Ci-Farmer, Ciągniki FENDT Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-816-818-822-824-Favorit, Ciągniki FENDT Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-712-714-716-718-Vario, Ciągniki FENDT Fendt-instrukcja-obslugi-ciagniki-922-924-927-930-933-936-Vario, Ciągniki FENDT Fatal1ty H87 Performance Series, INSTRUKCJE OBSŁUGI Fascynujący świat komputerów - Włodzisław Duch, naprawa rozbudowa i konserwacja laptopów i komputerów stacjonarnych FuelFilter, Sam naprawiam, HowTo, Astra Fiat Punto 1.3 Multijet 16V Dynamic Renault Clio 1.5 dCi Luxe Privilège e Toyota Yaris 1.4 D-4D Sol High Pack, Motoryzacja, Motoryzacja Filtr przeciwpyłkowy- wymiana, Programy PC, Odzyskiwanie danych, Manuale Fiat Stilo (eZygmunt) Fiat Punto Evo 1996 PR, Broszury samochodowe |
Fiat Brava Bravo radio fabryczne demonta, Fiat Bravo Brava Marea - instrukcje napraw[ Pobierz całość w formacie PDF ]JAK ZDEMONTOWAĆ FABRYCZNE RADIO W FIACIE BRAVO-BRAVA-MAREA By: Gigosia (McGyver@był.tu) Niezbędne materiały: - 4 cienkie paski twardego plastiku lub metalowe blaszki o szerokości max. 1cm i dł. kilku cm - nożyk do plastiku lub pilniczki do metalu (w zależności od materiału wybranego powyżej). Serwisowy zestaw blaszek wygląda tak: ... a mój wygląda znacznie prościej: Jeżeli ktoś znajdzie więcej czasu, by sobie sprawić „oryginałki”, nie widzę problemu. Jednak wystarczy przygotować 4 identyczne paski z nacięciami, szerokość 1 cm, długość do 10 cm. Przygotowane paski należy po kolei wsuwać „na wyczucie” w szczeliny po bokach radia... ...do oporu, jaki stawiają zatrzaski przymocowane do radia i zapierające w górną i dolną część kieszeni, w której radio siedzi. Górnymi paskami ściągamy górne zatrzaski do dołu, a dolnymi paskami podważamy dolne zatrzaski w górę (najlepiej jest zaczynać od obu prawych zatrzasków – po ich odblokowaniu i minimalnym wysunięciu radia odblokowujemy dwa pozostałe zatrzaski z lewej .. ... co w praktyce wygląda tak: Po rozłączeniu dwóch kostek z kablami (zasilanie-dół i głośniki-góra), anteny i wyjęciu radia: mamy śliczną dziurę na nasze nowe radyjko... ...chyba że naprawiamy to, co wyjęliśmy: Oryginalna maskownica do nabycia w serwisach Fiata wygląda tak: ... natomiast można kupić (np. w Carserwisie za ok. 70zł) maskownicę dwuczęściową firmy Phonocar, dodatkowo z przednim panelem imitującym przód radia fabrycznego: Pod nim spokojnie mieści się NOWE SUPERBAJERANCKOMIGAJĄCE radio razem z założonym panelem, które możemy sterować np. pilotem, o ile go mamy (na noc nigdy nie ryzykowałem pozostawienia panela, ale na kilka minut „z zachowaniem zwiększonej ostrożności” jest to dobry patent). Powodzenia przy demontażu... Po kilku próbach całość operacji zajmuje minutę... Na początku nie warto się więc szarpać, bo szkoda porysować radio lub konsolę w aucie... Dla użytkowników BBM ( napisał Grzegorz P. „Gigosia” ded&page=1&view=collapsed&sb=5&o=7) P.S. Któryś z klubowiczów miał też taki pomysł, zmieścił tu wyświetlacz termometru: Natomiast moja wersja termometru jest taka: Opis montażu tego termometru i wyprowadzenie czujnika na zewnątrz auta znajduje się w archiwum BBM. Ewentualnie służę podpowiedziami na inne tematy, jak: wymiana lamp przednich na soczewkowe (i sposób ich rozebrania w celu pomalowania plastiku wewnątrz lampy na kolor nadwozia), wymiana fabrycznych głośników w drzwiach przednich na okrągłe 16,5cm i tylnich (Fiat Brava!) na owalne 6”x9”, wstawienie czujników cofania, itp. Więcej o mnie na forum [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
![]() |
|||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |