![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Strona startowa Full Metal Panic Fumoffu 11.DVD(H264.AAC)[KAA][677BAF25], Anime, Full Metal Panic!, Full Metal Panic! Fumoffu, Napisy PL Full Metal Panic TSR 11.DVD(H264.AC3 5.1)[KAA][10FDF046], full metal panic, Full Metal Panic! The Second Raid Fullmetal Alchemist 2 Brotherhood - 11, FullMetal Alchemist 2 Full Metal Alchemist - 11, anime, Odcinkowe, Full Metal Alchemist, napisy Fotogea 2010. 11, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010 Fotogea 2011. 11, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010, 2011 Fakty i Mity Nr44 08.11.2012, FAKTY i MITY [PDF] Filizanka Smakow nr 7 11 2009, ZDROWIE i odżywianie, Filiżanka smaków Focus Gesundheit 2015-10-11, niemiecki - deutsch, FOCUS GESUNDHEIT Focus Gesundheit 2015-11-12, niemiecki - deutsch, FOCUS GESUNDHEIT |
Firma jak Kamorra 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie, OnePress[ Pobierz całość w formacie PDF ]IDŹ DO: FIRMA JAK KAMORRA. 11 STRATEGICZNYCH ZASAD MAFII W LEGALNYM BIZNESIE Spis treści Przykładowy rozdział KATALOG KSIĄŻEK: Autor: Rafał Szczepanik, Adam Pasternak ISBN: 978-83-246-1896-5 Katalog online Zamów drukowany katalog Sensacja, strategia, przestępstwa, pieniądze • Dlaczego sycylijska mafia ma dwa razy większe przychody niż włoski Fiat? • Jak bossowie mafii podchodzą do produktu, rynku i konkurencji? • Czemu niektórzy potrafią stworzyć potężny i zyskowny biznes, a inni co miesiąc martwią się, czy starczy im na wypłaty? • Czego potrzebują klienci Twojej organizacji? • Na jaką politykę personalną postawisz, będąc bossem? Jak rozumiesz słowo „mafia”? Czy myœlisz o niej jak o zorganizowanej grupie przestępczej? A może przed oczami masz bohaterów „Ojca chrzestnego”? Daj się porwać wartkiej fabularnej akcji powieœci mafijnej osadzonej w realiach Europy Œrodkowej początku XXI wieku, by poznać zasady rządzące współczesnym biznesem. Przeczytaj o tworzeniu skutecznej strategii, motywowaniu podwładnych, elastycznym prowadzeniu interesów, obracaniu pieniędzmi. Oraz o tym, jak zarabiać w niesprzyjających warunkach, gdy prawo jest niejasne, œmiertelnie groźna konkurencja zagląda Ci przez ramię, a klienci stawiają coraz wyższe wymagania. Co taka powieœć może mieć wspólnego z poradnikiem biznesowym? Więcej, niż przypuszczasz! Celem istnienia każdej firmy i każdej organizacji przestępczej jest zysk. I — jak każde przedsiębiorstwo — mafia bez przerwy się zmienia, żeby wykorzystać nowe możliwoœci. Tu nie ma miejsca na emocje i sentymenty — liczy się jedynie realizacja strategicznych celów i rachunek ekonomiczny. Grupy prowadzą działania na wielu polach, są bardzo elastyczne i potrafią się szybko oraz płynnie przebranżowić. Na podstawie ich kodeksu można wyróżnić 11 uniwersalnych praw strategii i rynku, obowiązujących w każdym biznesie — legalnym i działającym poza prawem: 1. Stworzenie skutecznego modelu biznesowego. 2. Koncentracja na podstawowym obszarze swojego biznesu. 3. Nastawienie na ciągłe uczenie się o potrzebach klientów. 4. Uczynienie z aktywnej sprzedaży jednej z kluczowych funkcji w firmie. 5. Twórcze podejœcie do produktu, rynku i konkurencji. 6. Sprawiedliwa polityka personalna. 7. Efektywnoœć operacyjna i wdrożeniowa. 8. Likwidacja zbędnych procesów i kosztów. 9. Uporządkowanie i uproszczenie struktury organizacyjnej oraz decyzyjnej. 10. Minimalizacja kosztów stałych na rzecz zmiennych. 11. Inwestycje oparte na racjonalnej analizie. To nie jest książka o tym, jak prowadzić przestępczy biznes. To powieœć o budowaniu organizacji, która stanie się zyskownym liderem rynku CENNIK I INFORMACJE: Zamów informacje o nowościach Zamów cennik CZYTELNIA: Fragmenty książek online Do koszyka Do przechowalni Nowość Promocja Onepress.pl Helion SA ul. Kościuszki 1c 44-100 Gliwice tel. (32) 230 98 63 e-mail: redakcja: redakcjawww@onepress.pl informacje: o księgarni onepress.pl Spis treści C ZĘŚĆ 1. J AK PRZEKSZTAŁCIĆ OSIEDLOWY GANG W EUROPEJSKĄ MAFIĘ … 11 Wstęp 13 Fakty 17 Rozdział 1. 21 Rozdział 2. 37 Rozdział 3. 51 Rozdział 4. 65 Rozdział 5. 81 Rozdział 6. 93 Rozdział 7. 107 Rozdział 8. 123 Rozdział 9. 135 Rozdział 10. 145 Epilog 161 6 F IRMA JAK KAMORRA C ZĘŚĆ 2. 11 FILARÓW SKUTECZNEJ STRATEGII 165 Kategoria 1.: sposób funkcjonowania 167 Kategoria 2.: rynek i klienci 168 Kategoria 3.: organizacja i ludzie 169 Kategoria 4.: pieniądze 171 Skuteczny model biznesowy 173 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 174 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 175 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 176 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 177 Główne etapy tworzenia tego filaru 178 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 180 Koncentracja na podstawowym obszarze swojego biznesu 183 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 184 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 185 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 186 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 187 Główne etapy tworzenia tego filaru 188 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 189 S PIS TREŚCI 7 Nastawienie na ciągłe uczenie się potrzeb klientów 191 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 192 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 193 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 194 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 195 Główne etapy tworzenia tego filaru 196 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 198 Uczynienie z aktywnej „wychodzącej” sprzedaży jednej z najbardziej kluczowych funkcji w firmie 201 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 202 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 203 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 204 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 204 Główne etapy tworzenia tego filaru 205 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 207 Twórcze podejście do produktu, rynku i konkurencji 209 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 210 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 211 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 212 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 213 8 F IRMA JAK KAMORRA Główne etapy tworzenia tego filaru 214 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 216 Polityka personalna 219 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 220 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 221 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 222 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 224 Główne etapy tworzenia tego filaru 224 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 226 Efektywność operacyjna i wdrożeniowa 229 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 230 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 231 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 232 Wyjątki od reguły: kiedy ten filar nie jest potrzebny, a może być nawet szkodliwy? 233 Główne etapy tworzenia tego filaru 234 Pułapki i trudności podczas budowy tego filaru 236 Maksymalnie odchudzona organizacja, likwidacja zbędnych procesów i kosztów 239 Przykład firmy, która stosuje ten filar — w czym wyraża się ten filar: w jakich elementach strategii, w jakich działaniach 241 Korzyści i przewagi rynkowe firmy opierającej swoją strategię na tym filarze 242 Możliwe konsekwencje zignorowania tego filaru 243 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
![]() |
|||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |