Strona startowa
Fotografujemy Akwarium(1), AKWARIUM
Fotogea 2010. 03, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010
Fotogea 2010. 01, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010
Fotogea 2010. 02, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010
Fotogea 2010. 11, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010
Fotogea 2010. 12, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010
Fotogea 2011. 04, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010, 2011
Fotogea 2011. 03, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010, 2011
Fotogea 2012. 09, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010, 2012
Fotogea 2011. 01, fotografia, Magazyn FotoGeA 2010, 2011
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • divina.keep.pl

  • Fotografia rodzinna. Zdjęcia przez pokolenia - Christie Mumm, Fotografia(2)

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    //-->Tytuł oryginału: Family Photography: The Digital Photographer's Guide to Building a Business on RelationshipsTłumaczenie: Dominika KurekISBN: 978-83-246-4344-8Copyright © 2011 by Christie Mumm.All rights reserved.All photographs by the author unless otherwise noted.Author photograph by Melissa Vossler (www.melissavossler.com).No part of this publication may be reproduced, stored, or transmitted in any form or by any means, electronic,mechanical, photocopied, recorded or otherwise, without prior written consent from the publisher.All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means, electronicor mechanical, including photocopying, recording or by any information storage retrieval system, without permissionfrom the Publisher.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacjiw jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a takżekopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskichniniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawartew tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor orazWydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłez wykorzystania informacji zawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail: helion@helion.plDrogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis treściO autorce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7Dedykacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7Przedmowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8WproWadzenieWIELKA decyzja — interes w studio czy w domu? . . . 25Rekwizyty, tła i inne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 262�½ Technika�½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ 28Znajdź swój styl . . . . . . . . . . .Styl odróżnia Cię od innych . . .Jaki jest Twój styl? . . . . . . . .Mój styl: Portret naturalny . . . .Praca w terenie . . . . . . . . . . . .Piękne światło, potem piękne tłoWybór lokacji . . . . . . . . . . .Praca w domach klientów . . . . . .Ocenianie światła . . . . . . . . .Miejsca do wypróbowania . . . .......................................... . . . . . . . 28. . . . . . . . 28. . . . . . . . 30. . . . . . . . 30. . . . . . . . 33. . . . . . . . 33. . . . . . . . 38. . . . . . . . 39. . . . . . . . 41. . . . . . . . 41.................................... 42. 43. 43. 43. 44. 44. 44Rodzina to kamień węgielnynaszego społeczeństwa �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½9Część pieRwszapodstawy prowadzeniastudia portretowego1�½ Narzędzia �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ 14Technika analogowa kontra cyfrowaWybór aparatu . . . . . . . . . . . .Obiektywy do fotografii rodzinnej .Komputery i przechowywanie . . .Oprogramowanie do edycji zdjęć . .Przetwarzanie plików RAW . . .Retusz . . . . . . . . . . . . . . .Wyostrzanie . . . . . . . . . . . .Oświetlenie . . . . . . . . . . . . . ..................................................................................................... 14. 15. 17. 18. 19. 19. 21. 21. 213�½ praca z rodzinami �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ 42Początek relacji . . . . . . . . . . . . . . . . . .Konsultacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Kwalifikacja klienta . . . . . . . . . . . . . .Informowanie klientów . . . . . . . . . . . .Pobieranie zaliczek . . . . . . . . . . . . . .Dzielenie się swoją wizją . . . . . . . . . . . .Fotografowanie pod kątem oczekiwań klienta .3Kup książkęPoleć książkęCzęść dRugaWszystko ma swój czasprologdlaczego (za bardzo)nie rozmawiamy o ślubach �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½484�½ początki rodziny �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½49Cud życia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marketing dla kobiet w ciąży . . . . . . . . . . . . .Portale społecznościowe i kontakty towarzyskie .Kluby dziecięce i dla matek . . . . . . . . . . . .Usługi dla kobiet w ciąży. . . . . . . . . . . . . .Internetowe portale społecznościowe . . . . . . .Planowanie sesji fotografii ciążowej . . . . . . . . .Ocenianie pragnień klientki . . . . . . . . . . . .Wybór ubrań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Rekwizyty. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokacja i termin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Pozowanie odpowiednie dla sylwetkikażdej przyszłej matki . . . . . . . . . . . . . . . .Owijanie, drapowanie i tła . . . . . . . . . . . . . .Obróbka sesji fotografii ciążowej. . . . . . . . . . .Produkty dla przyszłych matek. . . . . . . . . . . .Albumy z podpisami . . . . . . . . . . . . . . . .Kolaż zdjęć na płótnie . . . . . . . . . . . . . . .Ogłoszenie o narodzinach dziecka . . . . . . . .Prezentacja sesji ciążowej . . . . . . . . . . . . . .Przedstawianie klientce Planu Dziecięcego . . . . .Fotografowanie narodzin: nisza usługowa. . . . . .................................................................49.50.50.50.50.51.51.51.52.53.53.53.54.57.58.59.59.59.60.61.615�½ pierwszy rok życia dziecka �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½63Fotografia noworodków . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63Praca ze świeżo upieczonymi rodzicami . . . . . . . . . .63Wyposażenie do pozowania i uspokajania noworodków . . 65Pozowanie noworodka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .66Rekwizyty, ubrania, czapki, narzutki, koce itp. . . . . . . .69Specjalne metody edycji zdjęć noworodków . . . . . . . .71Przedstawianie zdjęć z sesji zdjęciowej noworodka . . . .71Produkty na bazie portretów ciążowychi zdjęć noworodków . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71Łączenie zdjęć ciążowych i noworodków. . . . . . . . .714FotografiarodzinnaKup książkęPoleć książkęTworzenie Planu Dziecięcego. . . . . . . . . . . . . . . . 73Produkty Planu Dziecięcego . . . . . . . . . . . . . . . 73Wycenianie kolekcji Planu Dziecięcego. . . . . . . . . 75Sprzedaż Planu Dziecięcego . . . . . . . . . . . . . . . 75Planowanie sesji z pierwszego rokuna bazie kamieni milowych . . . . . . . . . . . . . . . . 76Trzy do czterech miesięcy: chichoty i gaworzenie . . . 77Sześć do ośmiu miesięcy: siedzenie i zabawy . . . . . 78Jedenaście miesięcy do roku: stanie i chodzenie . . . . 79Album z pierwszego roku . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80Fotografowanie małych dzieci i przedszkolaków . . . . . 88Dzieci w wieku szkolnym: najwięcej zabawy!. . . . . . . 90Sesja na słodką szesnastkę . . . . . . . . . . . . . . . . . 917�½ portrety rodzinne �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ 92Marketing przez budowanie relacji . . .Strony społecznościowe . . . . . . .Kartki z życzeniami. . . . . . . . . .Biuletyny. . . . . . . . . . . . . . . .Coroczne portrety rodzinne . . . . . . .Sesje „dzień z życia” . . . . . . . . . . .Fotografowanie dużych, rozszerzonychi wielopokoleniowych rodzin . . . . .Stroje . . . . . . . . . . . . . . . . . .Pozowanie . . . . . . . . . . . . . . .Mniejsze grupy . . . . . . . . . . . .Pozowanie dla rodzin. . . . . . . . . . .Reguła trójkątów . . . . . . . . . . .Reguła linii . . . . . . . . . . . . . .Reguła grup . . . . . . . . . . . . . .Portret naturalny . . . . . . . . . . ......................................................................................................................................... 92. 92. 92. 93. 94. 94. 96. 97. 97. 97. 98. 98. 98. 981006�½ sesje typu „wspólne dorastanie”�½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ �½ 82Marketing dla rodziców . . . . . . . . . . . . . . .Strony społecznościowe . . . . . . . . . . . . .Nagrody za polecenia . . . . . . . . . . . . . . .Dystrybuowanie materiałów marketingowych .Plan coroczny: portrety urodzinowe . . . . . . . .Angażowanie małych dzieci w sesje portretowe .Fotografowanie rodzeństwa i kuzynów . . . . . .Tworzenie szczegółowego zapisu dzieciństwa . .......................... 82. 82. 82. 83. 83. 84. 86. 865Kup książkęPoleć książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl.