![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Strona startowa Faber A I E Mazlish - Jak Mówic Zeby Dzieci Nas Sluchaly, Przedszkole - plany, Gazetka przedszkolna Faber Mazlish - Jak mówić żeby dzieci nas słuchały(1), DLA DZIECI, przedszkole Faber A I E Mazlish - Jak MĂłwic Zeby Dzieci Nas Sluchaly, Fenix 2-1992, Różności Feminism-and-Post-Feminism TEORIA, na studia, różne Fine Scale Modeler 2016 03, Modelarstwo Filtr Chebysheva, Analiza sygnałów Fundamentals Analytical Toxicology, Toksykologia i Epidemiologia Floistad - Language Meaning Interpretation, LANGUAGE INFO Feb-Hearts-BW, Haft Krzyżykowy Wzory, Reszta |
Faber A, PEDAGOGIKA[ Pobierz całość w formacie PDF ]Adele Faber i Elaine Mazlish Przeło Ň yła Mariola Wi ħ znowska Media Rodzina of Pozna ı Spis tre Ļ ci List do Czytelnika polskiego .......................................................... 7 List do Czytelników ...................................................................... 9 Jak czyta ę i korzysta ę z tej ksi ĢŇ ki ............................................... 11 1. Jak pomóc dzieciom, by radziły sobie z własnymi uczuciami ................................................................. 13 2. Zach ħ canie do współpracy ........................................................... 64 3. Zamiast karania .......................................................................... 105 4. Zach ħ canie do samodzielno Ļ ci .................................................. 151 5. Pochwały .................................................................................... 186 6. Uwalnianie dzieci od grania ról ................................................. 215 7. Podsumowanie .......................................................................... 242 Zamiast posłowia ....................................................................... 247 Podzi ħ kowania Dla Leslie Faber i Roberta Mazlish, naszych stałych konsultantów, którzy słu Ň yli nam rad Ģ , nowymi pomysłami i słowami dodaj Ģ cymi odwagi. Dla Carol, Joanny, Abrama Faberów, dla Kathy, Lizy i Johna Ma- zlishów, którzy dodawali nam otuchy, b ħ d Ģ c takimi, jakimi po prostu s Ģ . Dla Kathy Menninger, która dogl Ģ dała druku ksi ĢŇ ki, dbaj Ģ c o wszystkie jej szczegóły. Dla Kimberly Coe, która cierpliwie nas wysłuchiwała i sporz Ģ dziła instrukcje rysunkowe, które bardzo nam si ħ spodobały. Dla Roberta Markela za podtrzymywanie nas na duchu w trudnych chwilach. Dla Gerarda Nierenberga, przyjaciela i doradcy, który wielkodusznie podzielił si ħ z nami swymi do Ļ wiadczeniami i opiniami. Dla rodziców z naszej grupy za ich pisemny wkład i za to, Ň e byli dla nas najsurowszymi krytykami. Dla Ann Marie Geiger i Patrycji King za serdeczn Ģ pomoc, któr Ģ nam słu Ň yły zawsze wtedy, gdy jej potrzebowały Ļ my. Dla Jima Wade'a, naszego wydawcy, którego nieustaj Ģ ca Ň yczliwo Ļę i troska o jako Ļę ksi ĢŇ ki dawała nam rado Ļę pracy. Dla dra Haim Ginotta, który zapoznał nas z nowymi metodami ko- munikowania si ħ z dzie ę mi. Kiedy umarł, dzieci na całym Ļ wiecie straciły wielkiego przyjaciela, który troszczył si ħ o to, aby „nie było wi ħ cej zadra Ļ ni ħę na ich duszy". 6 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
![]() |
|||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |