Strona startowa
Faber A I E Mazlish - Jak Mówic Zeby Dzieci Nas Sluchaly, Przedszkole - plany, Gazetka przedszkolna
Faber Mazlish - Jak mówić żeby dzieci nas słuchały(1), DLA DZIECI, przedszkole
Faber A I E Mazlish - Jak MĂłwic Zeby Dzieci Nas Sluchaly,
Fenix 2-1992, Różności
Feminism-and-Post-Feminism TEORIA, na studia, różne
Fine Scale Modeler 2016 03, Modelarstwo
Filtr Chebysheva, Analiza sygnałów
Fundamentals Analytical Toxicology, Toksykologia i Epidemiologia
Floistad - Language Meaning Interpretation, LANGUAGE INFO
Feb-Hearts-BW, Haft Krzyżykowy Wzory, Reszta
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agniecha649.htw.pl

  • Faber A, PEDAGOGIKA

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    Adele Faber i Elaine Mazlish
    Przeło
    Ň
    yła
    Mariola
    Wi
    ħ
    znowska
    Media Rodzina of Pozna
    ı
    Spis tre
    Ļ
    ci
    List do Czytelnika polskiego .......................................................... 7
    List do Czytelników ...................................................................... 9
    Jak czyta
    ę
    i korzysta
    ę
    z tej ksi
    ĢŇ
    ki ............................................... 11
    1. Jak pomóc dzieciom, by radziły sobie
    z własnymi uczuciami ................................................................. 13
    2.
    Zach
    ħ
    canie do współpracy ........................................................... 64
    3.
    Zamiast karania .......................................................................... 105
    4.
    Zach
    ħ
    canie do samodzielno
    Ļ
    ci .................................................. 151
    5.
    Pochwały .................................................................................... 186
    6.
    Uwalnianie dzieci od grania ról ................................................. 215
    7.
    Podsumowanie .......................................................................... 242
    Zamiast posłowia ....................................................................... 247
    Podzi
    ħ
    kowania
    Dla Leslie Faber i Roberta Mazlish, naszych stałych konsultantów,
    którzy słu
    Ň
    yli nam rad
    Ģ
    , nowymi pomysłami i słowami dodaj
    Ģ
    cymi
    odwagi.
    Dla Carol, Joanny, Abrama Faberów, dla Kathy, Lizy i Johna Ma-
    zlishów, którzy dodawali nam otuchy, b
    ħ
    d
    Ģ
    c takimi, jakimi po prostu
    s
    Ģ
    .
    Dla Kathy Menninger, która dogl
    Ģ
    dała druku ksi
    ĢŇ
    ki, dbaj
    Ģ
    c o
    wszystkie jej szczegóły.
    Dla Kimberly Coe, która cierpliwie nas wysłuchiwała i sporz
    Ģ
    dziła
    instrukcje rysunkowe, które bardzo nam si
    ħ
    spodobały.
    Dla Roberta Markela za podtrzymywanie nas na duchu w trudnych
    chwilach.
    Dla Gerarda Nierenberga, przyjaciela i doradcy, który wielkodusznie
    podzielił si
    ħ
    z nami swymi do
    Ļ
    wiadczeniami i opiniami.
    Dla rodziców z naszej grupy za ich pisemny wkład i za to,
    Ň
    e byli dla
    nas najsurowszymi krytykami.
    Dla Ann Marie Geiger i Patrycji King za serdeczn
    Ģ
    pomoc, któr
    Ģ
    nam
    słu
    Ň
    yły zawsze wtedy, gdy jej potrzebowały
    Ļ
    my.
    Dla Jima Wade'a, naszego wydawcy, którego nieustaj
    Ģ
    ca
    Ň
    yczliwo
    Ļę
    i
    troska o jako
    Ļę
    ksi
    ĢŇ
    ki dawała nam rado
    Ļę
    pracy.
    Dla dra Haim Ginotta, który zapoznał nas z nowymi metodami ko-
    munikowania si
    ħ
    z dzie
    ę
    mi. Kiedy umarł, dzieci na całym
    Ļ
    wiecie
    straciły wielkiego przyjaciela, który troszczył si
    ħ
    o to, aby „nie było
    wi
    ħ
    cej zadra
    Ļ
    ni
    ħę
    na ich duszy".
    6
    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl.