Strona startowa
Formative Texts in the History of Zen Buddhism, @Buddhism
Formularz zgłoszenia dziecka, przyjęcie dziecka do przedszkola
Faber Mazlish - Jak mówić żeby dzieci nas słuchały(1), DLA DZIECI, przedszkole
Foundation Web Design with Dreamweaver 8, WWW, Projektowanie stron
Family budget... demystifield, projekty, kasa
Floating Shelves, DREWNO, Projekty
Format n73, █ TELEFON
FormatyZapisu obrazow,
Fr. W. Foerster Stare i nowe wychowanie, charakter
Feng Shui w sypialni, ►FENG SHUI◄, Dokumenty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • divina.keep.pl

  • Formatka projektu - Pies przyjacielem czlowieka, Metodyka wychowania przedszkolnego

    [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    //-->Formatka projektuRokstudiów: IITryb studiów:NiestacjonarnySemestr:3Grupa:DUO3 (WP)KIERUNEKPrzedmiotProwadzącyTytułprojektuCel ogólnyprojektuCeleszczegółowe:Wychowanie przedszkolne z elementami logopedii.Metodyka wychowania przedszkolnego.Mirosława Matczak„Pies przyjacielem człowieka”.Rozwijanie pozytywnych uczuć i empatii u dzieci poprzez przybliżenie im tematuprzyjaźni człowieka z czworonogim przyjacielem.Rozwijanie zainteresowań dzieci.Zapoznanie dzieci z tematem przyjaźni człowieka z psem.Konstruowanie wiedzy na temat klasyfikacji psów.Wzbogacenie słownika dzieci o wyrażenia i zwroty związane z tematemprojektu.Zapoznanie dzieci z zasadami bezpiecznego zachowania się w obecnościzwierząt.Wyrabianie umiejętności poszukiwania informacji.Doskonalenie umiejętności formułowania pytań.Nabywanie umiejętności wnioskowania oraz kształtowanie myśleniaprzyczynowo – skutkowego.Kreowanie zdolności pracy w grupach.Dzielenie się wrażeniami i spostrzeżeniami w formie słownej i plastycznej.Wykształcanie umiejętności posługiwania się różnymi materiałami, przyboramii narzędziami w działaniach plastyczno – konstrukcyjnych.Rozwinięcie w dzieciach empatii oraz umiejętności poznawania i nazywaniapozytywnych uczuć względem czworonogich przyjaciół.Pogłębienie ich wiedzy na temat przyjaźni i jej znaczenia dla każdegoczłowieka.Wystawa prac plastycznych wraz z omówieniem prac przez ich autorów.Umiejętność przelania na papier emocji i dzielenia się nimi w formie słownej.Posługiwanie się wzbogaconym o słownictwo na temat przyjaźni językiem.EfektprojektuUzasadnieniewyborusposoburealizacjiprojektuWśród różnych metod docierania do dzieci z nowym tematem najlepiej sprawdzają siętakie, które bezpośrednio mogą na nie oddziaływać zwłaszcza, jeśli zajęcia sąprowadzone w grupie 4 - latków. Nasza forma poznawania ich z tematem zapewni immożliwość obcowania z czworonogami, ich dotykania, zabawy z nimi - które to wsposób bezpośredni wpłyną na reakcje dzieci a nam dadzą informację zwrotną. Poznanyich lęki, obawy ale także radość z odkrywania, którą poprzez obserwację bezpośredniąbędziemy mogły wykorzystać do dalszej pracy z dziećmi. Nic bowiem tak niemotywuje dzieci do działań jak przyjemność płynąca podczas poznawania nowego inieznanego świata.Dopuszczenie dzieci do bezpośredniej i spontanicznej zabawy z czworonogami.Obserwowanie i wnioskowanie, które w dużym stopniu wpływa na naszą,organizatorów ocenę efektywności przedsięwzięcia.InnowacyjnyaspektprojektuProjekt skupia się wokół rozwoju dwóch pojęć: przyjaźni i jej znaczenia dla człowiekaZakresmerytorycznyoraz więzi z czworonogiem a także pojęć korespondujących, takich jak: sympatia,przywiązanie, troska, miłość. Ważnym też dla nas było wykształcenie umiejętnościopowiadania przez dzieci o przeżyciach i odzwierciedlania ich w różnej formie,głównie słownej i plastycznej. Uwrażliwianie dzieci poprzez sztukę, ułatwiaprzyswajanie przez nie pojęć abstrakcyjnych jak empatia.Skład grupy1.Imię i nazwiskoMałgorzataBielawskaNr indeksu Rola w zespole130178Przygotowanie częścipraktycznej projektu.Skonkretyzowaniedziałań podjętych wjego ramach.Włączenie rodziców iokreślenie ich roli.Czuwanie nad jegoprawidłowymprzebiegiem.Dbanie obezpieczeństwo dzieci.Zorganizowaniemateriałówniezbędnych do częściplastycznej projektu.Wykonanie wystawyprac.Informowanie owszelkich zmianach inowych ustaleniach wtrakcie realizowaniaprojektu.Pisanie szczegółowychsprawozdań.2.Ewelina Wysocka130099Dbałość o częśćmerytorycznąprojektu.Poszerzenie jegopierwotnej koncepcji oczęść plastyczną iokreślenie jej roli wprzedsięwzięciu.Nawiązanie kontaktu zwszelkimiplacówkaminiezbędnymi dourzeczywistnieniaeventu i uzyskaniapozytywnychrezultatów.Pomoc przy doborzesposobów i środkówprzeprowadzaniaprojektu.Pomoc przy wyborzeaktywności i zabawpodejmowanych przezdzieci w ramachrealizacji projektu.Opisanie projektu napodstawie raportóworaz sprawozdańustnych.Udokumentowanie gow postaci prezentacjimultimedialnej.Dbałość o stałykontakt orazprawidłowy przebieginformacji miedzyczłonkiniami zespołu.3.4.5.6.Zadania iterminyrealizacjiZadanie1. PRZYSPOSOBIENIESIĘ DO REALIZACJIPROJEKTU:Przygotowanieilustracjiprzedstawiające psyróżnych ras.Napisanie listypytań do dzieci,mających na celupogłębienie ichwiedzy.Sporządzenie listyekspertów orazpytań do nich.Określenie miejsc,które będąodwiedzone przezdzieci w ramachrealizacji projektu.Sformułowanie listyrzeczy potrzebnychdo realizacji zajęć.Terminrealizacji12 -14.12.2014KosztyŻadneOsoba odpowiedzialnaEwelina Wysocka2. ROZPOCZĘCIE15.12.2014PROJEKTU:Nawiązanieswobodnejrozmowy o psachposiadanych przezdzieci.Zainspirowaniedzieci do zajęcia siędanym tematempoprzezdostarczanie imilustracji, książek,filmów, fotografii atakże tekstówliterackich orazzadawanie pytań.Analiza i obserwacjaswobodnych działańdzieci.Tworzenie siatkiwiedzy dzieci natemat czworonogów– zebranie ichdotychczasowychdoświadczeń ispostrzeżeń.ŻadneMałgorzata Bielawska [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalstec.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl.