![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Strona startowa FitnessRings, 03 ĆWICZENIA - TRENING, trening funkcjonalny Fotografia - Kurs dla Początkujących 2015 - Wydanie Specjalne Digital Camera, Inne Fotografia Black & White 2015 - Wydanie Specjalne Digital Camera, Inne Funkcja swap, Programy = Algorytmy Funkcje wykonawcze, Neuronauka Formularz przeglądowy nadwozia, Scania Fraktalny Rendering Krzywych i Powierzchni-p26, Uklady Dynamiczne, Chaos i Fraktale Fame-cd2, Napisy do filmów Fotografowanie krajobrazow(1), Fotografia Fine Woodworking 009, papermodels, historica |
Funkcje specjalne, Scania[ Pobierz całość w formacie PDF ]03:02-05 Wydanie 1 pl Funkcje specjalne Wykorzystanie przystawki odbioru mocy Opis zasady działania, czynności serwisowych i naprawczych 1 713 441 Scania CV AB 2002, Sweden Spis treści Spis treści Zasada działania Wiadomości ogólne................................................3 Podłączanie funkcji specjalnych...........................4 Aktywacja funkcji specjalnych.............................5 Wyłącznik bezpieczeństwa....................................5 Regulacja obrotów silnika.....................................6 Ograniczenie momentu obrotowego.................15 Ograniczenie prędkości.......................................18 Opis czynności serwisowych i naprawczych Podłączanie funkcji specjalnych.........................19 Zewnętrzne sterowanie silnikiem ......................24 2 Scania CV AB 2002, Sweden 03:02-05 Opis funkcji - informacje ogólne Zasada działania Wiadomości ogólne Opisano tutaj funkcje specjalne, które można włączyć w pojeździe. Dostępne są następujące funkcje specjalne: Następujące ograniczenia można zaprogramować za pomocą Scania Programmer dla funkcji specjalnych Ograniczony ręczny gaz i Stała prędkość silnika . • Wyłącznik bezpieczeństwa • Ograniczony ręczny gaz (tryb sterowania prędkością silnika 1) Ograniczony ręczny gaz • Maksymalny moment obrotowy • Podwyższone obroty biegu jałowego (tryb sterowania prędkością silnika 2) • Maksymalne obroty silnika • Stała prędkość silnika (tryb sterowania prędkością silnika 3) • Pedał przyspieszenia (odłączony lub nieodłączony) • Ogranicznik momentu obrotowego 1 (umożliwia uzyskanie normalnej krzywej momentu obrotowego) Stała prędkość silnika • Maksymalny moment obrotowy (nie dla wszystkich MS5, wprowadzony od 02.98) • Ogranicznik momentu obrotowego 2 (skrzynia biegów z przemiennikiem momentu obrotowego) • Obroty silnika (stałe) • Ogranicznik momentu obrotowego 3 (wczesne przerwanie) • Ograniczenie prędkości 2 03:02-05 Scania CV AB 2002, Sweden 3 Opis funkcji - podłączanie funkcji specjalnych Podłączanie funkcji specjalnych Pojazdy bez koordynatorem W pojazdach bez koordynatora funkcje specjalne podłączane są przez połączenie do masy niektórych styków jednostki sterującej EDC przez złącze C107. Funkcja ograniczenia prędkości 2 może być podłączana przez zasilenie jednego ze styków jednostki sterującej EDC napięciem +24 V. Sposób podłączania poszczególnych funkcji został opisany w rozdziale Opis czynności. Pojazdy z koordynatorem W pojazdach z koordynatorem funkcje specjalne włączane są przez połączenie do masy niektórych styków koordynatora przez złącze C271. Jednostka sterująca EDC otrzymywała będzie tylko komunikat CAN z koordynatora informujący o tym, która funkcja jest wymagana. Sposób włączania poszczególnych funkcji został opisany w rozdziale Opis czynności. 4 Scania CV AB 2002, Sweden 03:02-05 Opis funkcji - podłączanie funkcji specjalnych Aktywacja funkcji specjalnych Funkcje specjalne można włączyć na różne sposoby, zależnie od aplikacji. Może to robić kierowca za pomocą przycisku lub odbywa się to automatycznie poprzez uruchomienie określonego urządzenia. Wyłącznik bezpieczeństwa Funkcja wyłącznika bezpieczeństwa umożliwia szybkie wyłączenie silnika w nagłych wypadkach, jak np. wypadek podczas obsługiwania dźwigu. W chwili włączenia funkcji wyłącznika bezpieczeństwa silnik zostaje natychmiast wyłączony, jeśli pojazd stoi nieruchomo. Podczas jazdy obroty zostają zredukowane do jałowych, lecz silnik nie zostaje wyłączony. Umożliwia to np. na dalsze korzystanie z układu wspomagania kierownicy. Funkcja zostaje włączona przez połączenie do masy styku w złączu C107 lub C271. W autobusach w komorze silnika znajduje się przycisk STOP. 03:02-05 Scania CV AB 2002, Sweden 5 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
![]() |
|||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jedyną nadzieją jest... nadzieja. Design by SZABLONY.maniak.pl. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |